اخبار امروز افغانستان هرات - گزارش سفرهای حاشیه ساز رئیس جمهور افغانستان شانسی در هرات ندارد اخبار آسیا اقیانوسیه اخبار بین الملل تسنیم Tasnim - بالبشتو والفارسية) (والنسب هروي، بالبشتوية هرات واسمها التاريخي آرية)من إحدی المحافظات الـ 34 بأفغانستان تقع غربی البلاد قرب الحدود الإيرانية، يمر فيها نهر هريرود والذی يتدفق من وسط البلد.

اخبار امروز افغانستان هرات - گزارش سفرهای حاشیه ساز رئیس جمهور افغانستان شانسی در هرات ندارد اخبار آسیا اقیانوسیه اخبار بین الملل تسنیم Tasnim - بالبشتو والفارسية) (والنسب هروي، بالبشتوية هرات واسمها التاريخي آرية)من إحدی المحافظات الـ 34 بأفغانستان تقع غربی البلاد قرب الحدود الإيرانية، يمر فيها نهر هريرود والذی يتدفق من وسط البلد.. اخبار العالم الجمعة 13 أغسطس 2021 08:43 مساءً. تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا. نرخ طلا در بازار هرات افغانستان امروز 24 مرداد. قیمت طلا در افغانستان امروز جمعه ثابت ماند. بالبشتو والفارسية) (والنسب هروي، بالبشتوية هرات واسمها التاريخي آرية)من إحدی المحافظات الـ 34 بأفغانستان تقع غربی البلاد قرب الحدود الإيرانية، يمر فيها نهر هريرود والذی يتدفق من وسط البلد.

در پی تشدید حملات طالبان به شهر استراتژیک هرات، یازدهمین مرکز ولایت افغانستان سقوط کرد. در اوایل امروز ارزش یک دالر در بازار کابل نزدیک به صد. اخبار العالم الجمعة 13 أغسطس 2021 08:43 مساءً. قیمت طلا به پول افغانی با قیمت رو قبل معامله شد. ویدیو/ اشک های شوق مولوی انصاری پس از به قدرت رسیدن طالبان در هرات!

بایگانی های ولسوالی اوبه هرات خبرگزاری شاهد
بایگانی های ولسوالی اوبه هرات خبرگزاری شاهد from shahed.news
سرعت پیش‌روی زیاد است و نتوانسته‌ایم موزه‌ها را در برابر خطرات احتمالی. هر دلار آمریکا در آغاز معاملات بازار امروز کابل به بهای 76.9875 افغانی و هر یورو نیز به قیمت 90.1438 افغانی به فروش. خبرگزاری کهندژ در تفاهم با اتحادیه ملی ژورنالیستان افغانستان در هرات و هم پیمان شدن با شماری از رسانه های داخلی کشور، جهت حمایت از ژورنالیزم تحقیقی از این. استان هرات قریب ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و اقوام مختلف افغانستان از پشتون تا تاجیک، هزاره و… ساکن آن هستند. آکانیوز ،اخبار ,حوادث ,روزنامه ,فال ,سرگرمی,اخبار خبرگزاری ها اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها. طرح انفجار در داخل یک فروند هواپیمای غیرنظامی که از شهر هرات به شهر کابل. طی روزهای گذشته طالبان توانسته مناطق زیادی از افغانستان را به اشغال خود درآورد اما شب گذشته با سقوط هرات یک گام به کابل پایتخت افغانستان نزدیک شد. به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، در ادامه تشدید درگیری‌ها بین طالبان و نیروهای دولتی افغانستان از شب گذشته، در نهایت شهر استراتژیک هرات، یازدهمین مرکز ولایت افغانستان، در پی حملات طالبان سقوط کرد.

اخبار العالم الجمعة 13 أغسطس 2021 08:43 مساءً.

گروه طالبان پس از یک درگیری سنگین با نیروهای امنیتی افغانستان شهر هرات در غرب این کشور را تصرف کردند. تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا. اخبار افغانستان , اخبار جهان, ویدیو, عکس, گزارش, مقالات, هواشناسی, نرخ اسعار. اخبار العالم الجمعة 13 أغسطس 2021 08:43 مساءً. ارتش افغانستان کنترل منطقه ای در هرات را از دست طالبان پس گرفت. طلا فروشی هرات امروز را با ثبات ثبت کردند. آکانیوز ،اخبار ,حوادث ,روزنامه ,فال ,سرگرمی,اخبار خبرگزاری ها اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها. مقام‌های ارتش در منطقه شمال و شمال شرق افغانستان می‌گویند که رهبر داعش، معاون او و ده‌ها عضو دیگر این گروه در ولایت(استان) جوزجان به نیروهای امنیتی تسلیم شده‌اند. مقاتلو هرات يتوعدون طالبان بثالث أكبر مدن أفغانستان. در پی تشدید حملات طالبان به شهر استراتژیک هرات، یازدهمین مرکز ولایت افغانستان سقوط کرد. صبح امروز یک منبع ذخیره گاز در هرات افغانستان دچار حریق شد. طی روزهای گذشته طالبان توانسته مناطق زیادی از افغانستان را به اشغال خود درآورد اما شب گذشته با سقوط هرات یک گام به کابل پایتخت افغانستان نزدیک شد. قیمت طلا به پول افغانی با قیمت رو قبل معامله شد.

گروه روزنامه های افغانستان شامل دو روزنامه پیشتاز در سطح کشور بوده و با کیفیت عالی در شهر کابل به نشر می رسد گروه روزنامه های افغانستان در نظر دارد تا به عنوان روزنامه های پیشگام و ملی، حوزه فعالیت خود را در سطح ولایات. طی روزهای گذشته طالبان توانسته مناطق زیادی از افغانستان را به اشغال خود درآورد اما شب گذشته با سقوط هرات یک گام به کابل پایتخت افغانستان نزدیک شد. آکانیوز ،اخبار ,حوادث ,روزنامه ,فال ,سرگرمی,اخبار خبرگزاری ها اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها. اخبار روزانه افغانستان و جهان ، مقالات ، گفتگو ، گزارش، عکس، نرخ مواد غذایی و دلار، هواشناسی قیمت طلا در افغانستان امروز جمعه ثابت ماند.

Herat News 14 Nov 2020 Afghanistan خبر فوری از هرات افغانستان Youtube
Herat News 14 Nov 2020 Afghanistan خبر فوری از هرات افغانستان Youtube from i.ytimg.com
منابع محلی در ولایت غزنی تأیید می‌کنند که حمله‌ی گروه. آخرین اخبار از سقوط هرات افغانستان. قیمت طلا در افغانستان امروز جمعه ثابت ماند. طی روزهای گذشته طالبان توانسته مناطق زیادی از افغانستان را به اشغال خود درآورد اما شب گذشته با سقوط هرات یک گام به کابل پایتخت افغانستان نزدیک شد. این رویداد صبح امروز در روستای مرادیه ولایت وان در شرق ترکیه در نزدیک مرز با ایران، رخ داده‌است. هموطنان عزیز کانال یوتیوب تلویزیون اینترنتی افغانستان را سابسکرایب نموده و گزینه زنگوله را فشار دهید تا از. در اوایل امروز ارزش یک دالر در بازار کابل نزدیک به صد. اخبار افغانستان , اخبار جهان, ویدیو, عکس, گزارش, مقالات, هواشناسی, نرخ اسعار.

تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا.

طی روزهای گذشته طالبان توانسته مناطق زیادی از افغانستان را به اشغال خود درآورد اما شب گذشته با سقوط هرات یک گام به کابل پایتخت افغانستان نزدیک شد. مساحت آن ۵۴٬۷۷۸ کیلومتر مربع است که کمی کوچکتر از استان سمنان در ایران است. در پی تشدید حملات طالبان به شهر استراتژیک هرات، یازدهمین مرکز ولایت افغانستان سقوط کرد. استان هرات قریب ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و اقوام مختلف افغانستان از پشتون تا تاجیک، هزاره و… ساکن آن هستند. ارتش افغانستان کنترل منطقه ای در هرات را از دست طالبان پس گرفت. آخرین اخبار از سقوط هرات افغانستان. به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، در ادامه تشدید درگیری‌ها بین طالبان و نیروهای دولتی افغانستان از شب گذشته، در نهایت شهر استراتژیک هرات، یازدهمین مرکز ولایت افغانستان، در پی حملات طالبان سقوط کرد. طلا فروشی هرات امروز را با ثبات ثبت کردند. اخبار افغانستان , اخبار جهان, ویدیو, عکس, گزارش, مقالات, هواشناسی, نرخ اسعار. جان باختن ۱۲ پناهجو در نتیجۀ واژگون شدن یک موتر در ترکیه. هر دلار آمریکا در آغاز معاملات بازار امروز کابل به بهای 76.9875 افغانی و هر یورو نیز به قیمت 90.1438 افغانی به فروش. در اوایل امروز ارزش یک دالر در بازار کابل نزدیک به صد. اخبار العالم الجمعة 13 أغسطس 2021 08:43 مساءً.

از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را در اختیار دارد. گروه روزنامه های افغانستان شامل دو روزنامه پیشتاز در سطح کشور بوده و با کیفیت عالی در شهر کابل به نشر می رسد گروه روزنامه های افغانستان در نظر دارد تا به عنوان روزنامه های پیشگام و ملی، حوزه فعالیت خود را در سطح ولایات. در پی تشدید حملات طالبان به شهر استراتژیک هرات، یازدهمین مرکز ولایت افغانستان سقوط کرد. هموطنان عزیز کانال یوتیوب تلویزیون اینترنتی افغانستان را سابسکرایب نموده و گزینه زنگوله را فشار دهید تا از. مساحت آن ۵۴٬۷۷۸ کیلومتر مربع است که کمی کوچکتر از استان سمنان در ایران است.

سقوط گمرکات مرزی به دست طالبان پس از نشست تهران تجارت ایران و افغانستان متوقف شد Euronews
سقوط گمرکات مرزی به دست طالبان پس از نشست تهران تجارت ایران و افغانستان متوقف شد Euronews from static.euronews.com
قیمت طلا به پول افغانی با قیمت رو قبل معامله شد. طرح انفجار در داخل یک فروند هواپیمای غیرنظامی که از شهر هرات به شهر کابل. بالبشتو والفارسية) (والنسب هروي، بالبشتوية هرات واسمها التاريخي آرية)من إحدی المحافظات الـ 34 بأفغانستان تقع غربی البلاد قرب الحدود الإيرانية، يمر فيها نهر هريرود والذی يتدفق من وسط البلد. آخرین اخبار از سراسر افغانستان. اخبار روزانه افغانستان و جهان ، مقالات ، گفتگو ، گزارش، عکس، نرخ مواد غذایی و دلار، هواشناسی آخرین اخبار از سقوط هرات افغانستان. این رویداد صبح امروز در روستای مرادیه ولایت وان در شرق ترکیه در نزدیک مرز با ایران، رخ داده‌است. آکانیوز ،اخبار ,حوادث ,روزنامه ,فال ,سرگرمی,اخبار خبرگزاری ها اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها.

طلا فروشی هرات امروز را با ثبات ثبت کردند.

صبح امروز یک منبع ذخیره گاز در هرات افغانستان دچار حریق شد. گروه طالبان پس از یک درگیری سنگین با نیروهای امنیتی افغانستان شهر هرات در غرب این کشور را تصرف کردند. نرخ طلا در بازار هرات افغانستان امروز 24 مرداد. سرعت پیش‌روی زیاد است و نتوانسته‌ایم موزه‌ها را در برابر خطرات احتمالی. این رویداد صبح امروز در روستای مرادیه ولایت وان در شرق ترکیه در نزدیک مرز با ایران، رخ داده‌است. آخرین اخبار از سراسر افغانستان. اخبار روزانه افغانستان و جهان ، مقالات ، گفتگو ، گزارش، عکس، نرخ مواد غذایی و دلار، هواشناسی از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را در اختیار دارد. در اوایل امروز ارزش یک دالر در بازار کابل نزدیک به صد. ارتش افغانستان کنترل منطقه ای در هرات را از دست طالبان پس گرفت. طلا فروشی هرات امروز را با ثبات ثبت کردند. اخبار العالم الجمعة 13 أغسطس 2021 08:43 مساءً. هر دلار آمریکا در آغاز معاملات بازار امروز کابل به بهای 76.9875 افغانی و هر یورو نیز به قیمت 90.1438 افغانی به فروش.

اخبار روزانه افغانستان و جهان ، مقالات ، گفتگو ، گزارش، عکس، نرخ مواد غذایی و دلار، هواشناسی اخبار افغانستان. عقب‌زدن حمله طالبان بر ولسوالی ناهور غزنی؛ چهار پولیس تنهایی مبارزه کردند.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook